Pages

Tuesday 13 December 2011

~ boring day ~

boring day usually come out with thousand idea what we gonna do but cannot do coz 'malas' mood....right?? hahaha... sama la mcm aku smlm... pepagi bgun siapkan sarapan unt kwn2 nk p keje... bce novel... layan youtube... nyanyi sowg2... hmm... akhirnya aku dpt jugak hilangkan hari boring aku dgn aktiviti berikut...

1. GIANT
    Disebabkan stok lauk pauk dah selamat dihabiskan oleh kmi...jd terpaksalah topup stok... so p la beli kan2... sempat lg msuk kdai game unt tmbah 2game bru dlm PSP... (need for speed underground dgn patapon 3) gme tu dah kira agak lma...hehehe... lantaak r...jnji aku suka... then dpt 1 jubah baru warna putih sulam ssilver...(bila ntah nk pakai??)

balik letak barang dlu sblm sambung ekspidisi meronggeng!!!

2. McD seberang jaya
    ' aku suka bulan januari...burger prosperity kembali ke McD...bnyk pilihan dan hebat sekali...nikmati cita rasa Prosperity...parapapa...im lovin it'.... wahhhhh siap berlagu2 nih... bukan apa...xdan bulan january lg aku dah sebat prosperity burger....meh kasi usha sikit....

where mmm meets ahh
siyes mmg betul... msa dok sedut air tu kita akan ckp 'mmmm' bila dah telan.. 'ahhh'... secara autonya akan berlaku!! hahaha..great!

3. KEDAI AKUARIUM
   hah sudah...buat apa plak aku p sana niyh?! ekceli pengen bangat sih mau bela ikan nih...target nk bela ikan laga... tp bila p kdai tu aku tgk ikan laga kna dok sekor dia ja...klu tak, gaduh plak... kang tak pasal2 polis2 ikan serbu aku punya akuarium sbb ada pembunuhan... (lawak bodoh la konon kn..) 
setup new akuarium dgn hidupan yg baru... like r... nk tgk hasil???

Guppy orange, Guppu putih and ikan pink
cntik pulak aku rasa aku setup bnda alah nie... huahahaha... perasan....tp mmg like r...

4. TEMPAT RAHSIA
    sapa yg taw tmpt nie, taw la...saapa yg tatau, p la cri...hehehe... lepas bli ikan, timbul idea best...'photoshoot time' with DSLR Sony a200.... like r...jom2 tgh hasil... 'picture tells thousand story'... 


klik pd gmbar unt tgk lebih bnyk...:)
lpas tu hujan renyai2... straight 2 next station plz....

5.PESTA PENANG SUNGAI NIBONG
 cuci mata dgn suasana... tgk2 je... nk nek vortex takut... last2 nekk la 'eye on pesta' tu... kah3.... takut oi... tinggi... dlm kpla dok byang mcm2 dah... aku tunggu time kaki jejak tanah semula ja time tuu.... adoi...

malu seh...owg tgk

smile sikit...

i-city at pesta

green nite

sekitar i-city pesta

takut tp kna senyum...fokus on lens plz

pemandangan dri ats

dah3... last balik la... ngantok dah...






No comments:

Post a Comment