Pages

Tuesday 20 December 2011

Zaman Dolu-Dolu

ingat tak dulu2...
klu owg yg pakai nset tu kira sgt mewah la kan...
korang pakai enset msa umor bape??
aku start pakai enset masa form 2... giler cewi...hahaha
time tu aku ingt lg... kwn 1 kelas aku yg pakai enset ada bape owg ja...
siti hajar, redza, atilia,... hahahaha...

dlu femes la 3310 (33 sekupang)... pastu kuar plak 3315.... pastu femes plak dgn enset 'butterfly' yg nokia pnya tu.... pastu kuar la enset yg bleh buat lagu polyphonic sound kan... time tu dgr mcm sedap abes la kan...hahahaha....

standard owg pakai kaler nie la dlu
dlu aku ingt g...aku pakai enset motorola... hasil ehsan kak aku... kuang3... last2 bateri lingkup...24jam kna dok kat charger ja.... dlu enset mcm 3310 n 3315 best sbb nk taip msg sng siot... hahaha... pastu cover dia bleh dok tukaq2... satu  cover hharga normal bleh dpt RM10 la kan2... bli je kt psar mlm...bersepah...

dlu aku punya first no.phone 019-5636506.... siyes aku ingt no nie sbb abg aku yg plih... tp sim kad ni jatuh kat bengkel kimpalan msa sek dlu.... hampeh...sedey sgt msa tu... pastu msa tu hrga sim mmg mhal sgt2... 1 pek sim hrga mau dkt RM50... topup pown harga tu jugak... mmg jenuh kumpul duit la klu nk topup zaman tu...

masuk form3... riuh kat celcom centre ada juai topup rm10... so tiap2 jumaat aku akan pesan kat abg aku tpup RM10....hahaha..mcm bangang je kan3....

kuar plak citer sembilu kat TV... uih...plakon citer tu sume pakai enset model yg sma... smpai kami panggil 'enset sembilu'.... hahahaha
enset sembilu
habis hebat la klu sapa pakai enset ni dlu.... pastu tak lma lepas tu... riuh plak enset sabun... dah pulak....
enset sabun nie comei la sikit...
enset sabun
mcm2 istilah budak2 sek guna... pastu bertukarlah zaman 1110... aku pakai enset nie la.... cewi gila.... ada tone budak kecik gelak2.... hahahaha.... pastu upgrade la satu persatu... encet yg aku paling syg.... enset nokia
nokia 6120 classic
ni la enset plaing aku syg... mcm2 aku buat ngan enset aku nie... ada 3G...mmg dok guna pown 3G tu... online pown guna enset nie jugak... mahai kot enset nie dlu...aku pakai masa sem2.... fon nie tinggalkan aku kat tandas fuji... tergamak kau pergi tanpa say bye2.... sbb jatuh dlm jamban kat fuji la nieyh!!! fon tu user friendly.... mmg like r....kotak dia masih ada dlm keta aku...:(

last skali... mula mengenali satu brand..... Sony Ericsson.... kali ni aku plih Sony Ericsson Zylo... nma ;pown mcm gila stylo....

my new zylo
dgr lgu best sbb dia Walkman.... amek gmbar pown cntik lagi dri nokia lama aku tu... cuma nk setup #G ja smpai skrg mcm hmpeh...(rasa nk hempuk2 ja kat lantai...!@##$%^&)


apa2 pown...sbb benda alah nie lah, aku keep connecting dgn sume owg... n knal owg2 yg mmpu buat aku tersenyum... TQ:)

No comments:

Post a Comment