Pages

Monday 27 August 2012

- bantal busuk -

bantal busuk???
aku believe setiap org ada bantal kegemaran masing2
ada setengah org tu, klu takde bntal tu, dia tak bleh tdo...

dlu kecik2, aku ngn adk aku 'dibekalkan' dgn bntal busuk oleh mak aku
dia buat sendiri
banyak kali tukaq bantal tu..
dan lama kelamaan,
aku sendri pn tatau mna pi bntai aku.

dah besaq sikit, 
budaya suka bantai nie aku pupuk stat masuk poli dlu
3tahun ak tidoq atas bntal tu
msti la syok kan

lepas pd tu aku jd gila bantai...
n bebear..
bleh tnya bekas2 roomate aku...
depa taw la atas katil ak tu pnuh dgn mcm2
bebear n bntal...


aku ibarat bebudak nie klu tidoq kat umah sewa..
bantai pnuh katil..hehehe
sume sbb culik dri cik abg..
tabiat kot rasanya
sbb aku suka sangat bau dia
jd, bantai yg ada bau dia, msti aku amek...
cian dia kna beli baru...

yg paling aku syg,
bntal yg bentuk mcm sosej tu
tp nie kecik n pendek..
aku namakan dia timun..
sbb dia kaler hijau
n nie pemberian cik abg yg aku paling suka
mmg leh tdoq nyenyak klu ada nie..
tq
(^_^)

No comments:

Post a Comment