Pages

Monday 27 August 2012

Raya 2012

Posting terlewat..
tp takpa...
atleast aku ada cerita...

first of all
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN 
kpd semua penganut agama islam khususnya
:)

siyes
setiap tahun, raya aku tak mcm org lain

PAGI RAYA

 -mak sibuk2 siap mkn unt kmi sume breakfast
- kak aku, sibuk siapkan baby ulya... n diri dia sendiri
- adk aku dok lengai2...kejut tak bangun2
- aku plak, sibuk nak melawa
-end-

tentatif
- aku ngn mak pi solat raya kat masjid dlm taman...
- bawak satu family p tanah perkuburan... melawat pusara arwah mamu kami
- beraya rumah jiran sebelah aka mak cik ani
- masuk umah dan tido sampai petang
- mlm, layan cik abg datang dgn adib haris n aryff...
-end-


tiga daripada model2 diatas yg dtg umah aku
cik abg aku posing tak leh blah... gaya tu mau ada
gambaq ni diculik di FB Lowcost Person...
hehehehe


next day
RAYA KEDUA

-PENANG-

- melawat kawan mak aku masa zaman kecik2 dia
mak cik maizan...
husband mak cik nie bg kami M&M unt mkn dlm keta...aku suka!!!
tenkiu uncle
- melawat rumah mak su di Tanjung Tokong
pulun la kol maksu awai.. pesan suruh masak laksa...laksa beliau sgt lah sedap!!!
kata ja nk mkn laksa, yg aku p balun dgn makan nasik n ratah ayam goreng tu apasal ntah

mula la sesi menggedik bersama sepupu!!!

jom layan
 anak mami bergabung meletop!!!
auwwwww




sbnarnya, unt pengetahuan korg, tesco kat blakang tu da dekat2 sgn straits quay
dlu kat sini sbnarnya laut nie
dari kecik g aku tgk org tambun laut nie unt jadikan daratan
rupanya unt buat nie sume...
skrg da ada rumput, taman mainan bagai kat sini


lorh!!!
gmbaq atas nie apa kes??
tak puas lagi ke???

yela2...
mak jemah balik la nie!!!
 jom2

eh... mna sudah lagi... 
nie ada lg satu sepupu nk ditayangkan
tadaaaa
 adik kepada sepupu aku dlm gmbaq diatas td nun...
nie ikut muka maksu aku..
-wani-

:)

No comments:

Post a Comment