Pages

Monday 27 August 2012

HEY AKU KONVO!!

kawan2 sume abeh dah aih knvo...
bru la aku terhegeh2 nk knvo..
buka aku repeat paper ok
cuma pihak management poli yg buat bnda alah nie jd lmbat...

apa yg nk dikatakan osem sgt nie??
saja la nk cerita yg that day aku ponteng keja...
kih2


eceh2..
comei tak aku...
gambaq nie diambil oleh 

tawaran harga hebat aritu..
jd aku sambaq la...
photographer plak best2 n peramah semuanya...

mekap ditaja oleh
fyi, mak andam aku nie dtg terjah umah aku seawal 6 pg..
semata2 nk mekap aku punya pasai..
n hasilnya mmg melez...
gojes!!
aku suka....
tak pcya?? bleh try la...

siyes aku nk bg taw nie cik jah...
that day aku sampai lambat..
orang len sume dah beratur bagai, aku dgn fifi dok blari2 g nk pakai topi apa jadah tuh!!
(-.-")


nie muka aku di pagi hari...
msa tgh bratoq nk masuk dewan, dri jauh aku nmpak mak aku dok cari aku
time tu mula la nk sebak bagai..
tp cover jugak
(tkut hilang mekap)

dah gerak masuk dewan... aku sempat g dok lambai2 mak aku
sbb aku ngn mak mai asing2..
jd tu la moment yg bru nk jumpa tu

dalam dewan, boring melanda jiwa...
jemmmm
jd, perkara berikut pn berlaku



sesi amek gmbaq dgn kawan serumah
aku, awadi n fifi..
kami bleh dikatakan antara yg cemerlang
tp tak pi sambung blajaq..
nk keja punya pasal
n banyak komitmen

maka dengan rasminya
akulah pemegang
DIPLOMA KEJURUTERAAN MEKANIKAL
dgn rasminya..

 ups...
nie abg aku yg dok pulun amek gmbaq dgn keta
pemangku sultan kedah...
(^_^)



bersama mak andam trsayang
izatulelissa...
kpd korg yg nk dptkan perkhidmatan andaman unt sebarang majlis,
anda boleh melawat FB beliau yg sy bg link kat atas td nun...


antara hadiah yg aku dapat...
ceeeeeewaaaaaaahhhhhh
nmpak sgt aku tipu... 
nie hadiah gabungan kami tiga org..
wadi la pling bnyk hadiah...

apa pun...
special thanks to my own family, 
sbb diorng,
aku da ke tahap ini...


alamak..
knp gmbaq nie mcm tak abeh ja??
takpa2
anyway,
kpd kawan2 yg telah knvo n nak knvo,
SELAMAT BERKONVO




p/s: nie cerita berlaku pada bulan 7 sblm puasa... harap maklum








No comments:

Post a Comment