Pages

Thursday 10 January 2013

- HONEYMOON 2 -

dah lma kawen bru nak story..
cceh
tp story nie unt yg second round
sja gedik2 nak merehatkan dri dari kesibukan kerja
kadang2 sedaq yg kami takda msa unt dri sendiri
so my hubby pn buat peruntukan khas unt p bercuti nie
apa lg...
tergedik2 la aku punya syok!!!

kali kedua nie
kami di tempat kgemaran ak
PENANG

yup, mmg rmai org kta penang besa2 ja
tp pda ak, penang bnyak tmpat yg best
serba serbi ada
aktiviti pantai, shopping, lawtn tmpat2 sejarah
(tu pn klu hmpa minat la)

apa lg...
ku capai camera cik abg, snap gmbq sniri
adoi!!!
giler desprate dowh!!
hahahaha

hubby said
"tu xda lain, nk upload kt FB la tuh!!"
hahaha 
tekaan kamu salah syg
upload kat sni dlu...
:)

laki aku yg tgh tak ckup oksigen dok tarik nfas dlm2
al-kisah, laki ak mmg sllu mengalami keadaan mcm nie
kebelakangan nie
huhuhu :(

ok2...
berbalik pd story td
so, kali nie kami check in di
FLAMINGO HOTEL
kat area tg bungah
sllu nya kami akan stay kat
HYDRO HOTEL
kat batu feringhi...
tp ja jemu la plak hotel tuh

"sayang!!! cepat la sain!!!"
ak nie plak yg hegeh2 swuh cepat
sbb kalut nk tgk bilik tmpat tu mcm mna
hehehehe

sampai jer dpn lobi,
ada org angkatkan beg smpai la kat bilik
offer tips,
but dia tolak
mybe bos dia tak bg amek kot
ntah la

langkah je masuk room
aku dah dpt dengaq lagu yg sgt2 romantik
malangnya ak tak ingat tajuk lagu tuh
coz sbuk sgt nk lompat ats katil mcm budak


dah penat lompat, 
nie la keje nya
amek gmbaq lg

husband ak tgh try katil nie best ke tak
dia kta ok

aku sgt suka view nie
pndai laki ak pilih 
hahaha
dok buat bangga bleh!!!
huh!

betul2 bilik kami, kat bawah ada kolam renang
jd jakun mak nenek jap
"nak terjun!!!!"

tp laki aku sempat ckp
"no, mkn first."
ok....
kebetulan ak pn lapaq gedik2 jugak
go have mkn at tesco tg.tokong tuh
then jejalan kat 
STRAITS QUAY
tempat feveret den!

amek angin nampak encik bos?
dok buat layanan perasaan bleh..
sbnaqnya ak suka pkok tu
cntik...


tower yg ak tataw apa fungsinya nie
jd jgn dok tnya aku...


pose ckit
aku nak gmbaq pkok nie ja sbnarnya
(amboi gedabak aih beg!!)

lalalalala~~~~
jalan2 cri mkn!
makan lagi
attention, kmi mmg kaki mkn
jd jgn terasa pelik


jumpa kedai nie..
paksa hubby amek gmbaq kat snie...
smoga u gonna be rich papa 1 day nnti oke?
:)


masuk kedai buku
kedai yg wajib p wlau dimana pn kami ada
kih2
yg bestnya tuh, ada la jualan buku2 lama dengan harga RM 3.00 jer
mcm2 jenih!!
aku dengan hubby pn apa lg!
menyelam dlm buku la....

nie la yg kami dpt pancing..
terbaik!!!
hahaha...
jalan2 kat tingkat atas,
jumpa beg tangan yg sgt comel n cute!
"ayg nak? klu nak, amek la... b offer nie.."
aku apa lagi....
"nak nie!!!"
excited jer tunjuk beg tuh...
TADAAAAA
bg aku ckup cute dah nie...
from japan...
n nice

hepi punya hepi, 
perjalanan d straits quay kami sstop di
STARBUCKS
mcm besa,
minum kopi, bca newspaper, bce buku..
then balik hotel, terjun kolam sampai kol 6.30...
lepak atas bilik smbil tgk pemandangan setempat:)

the next day
PENANG HILL
sja gedik2 nak pi...
pdhal bukan ada pa pn


kat atas...
sejuk n best sbb lembab...

jalan punya jalan...
letih n hubby said
"jom balik syg"
(^_^)





No comments:

Post a Comment