Pages

Sunday 27 January 2013

SABTU - AKU DIA DAN MEREKA

Dah ahad barulah nak cerita... patut? yes... patut... sbb aku letih dan takdan nak taip... sorry blogger...:(

ok2 enough with drama oke???
jom story...
wake up in the morning
(tolong lar pcya yg ak bngun pg..keh3)
hubby call.
"sayang, jom dating nak?"
apa lagi!!
bagai org mengantuk disorongkan pillow la aku pn...
celapak bangun siap2....
termenung dpn almari..
"ALAMAK!! NAK PAKAI APA?"
percyala smua pmpuan akan fikirkn bnda yg sma setiap kali nk kuar
baik kuar dgn member mahupun kuar dgn yg tersayang...

finally ak pilih nak pakai jeans potongan lurus
t shirt muslimah kaler pink
n pashmina kaler2..
cukup...
simple sudah....
mekap????
entah knapa aku rsa bedak dgn ak mmg takkan pernah berkawan baik...
aku rsa mcm ak tak prnah cntik bila pkai mekap..
cukup sekadar aku...

clear with that..
hubby sampai depan rumah
dengan girang ak p sambut...
ada lg 2 makhluk tambahan di belakang
kereta berubah tuan
nek la kenderaan mini aku
ok, for info jer,hubby bru balik from johor...
outstation there with 2 tenaga kerja


john dgn adik tersayang


ekhmal alsaad

so before g real dating, kna la hntaq 2 tenaga kerja tuh balik
tp kna la mkn dlu..
kang kebulur anak org,
mampoih hubby ak nk menjawab
hehehe
mkn di RESTORAN MUTIARA JUNJUNG
budak2 poli ngn unikl area kulim nie msti familiar giler ngn tmpat mkn nie
mkn sambil borak2..
gelak, ketawa sama2...
terasa aku punya kawan dlm dunia
terima kasih kerana wujud.
ok stop.

so sepanjang perjalanana, depa dok sebuk crita pakai sorg brader nie
dia kje KFC.
aku nak cerita kat sini pn susah..
pendek kata dia punya masalah unt control perasaan n terlalu mudah menagis bila ada prob...
so, lagu nie dikaitkan dengan kejadian
hanya aku,dia dan mereka jer yg tau knapa


then lepas hntaq depa..
mcm besa, singgah DNC
sapa kawan2 yg ada..
sume kawan2 hubby ak tp da jd mcm kwn2 ak
depa friendly jer
so sng r nak masuk kpla..

jalan kaki to Snway Carnival Mall
dari bujang sampai ke dah kawen
nie la tempat lepak n release tensen..
ini ibarat dunia kami
kdg2 kami tak shopping pn..
just jalan, minum
tgk manusia keliling..

tp kali nie 
aku bg chance unt hubby shopping unt diri sendiri
masuk parkson,
mcm ak plak yg shopping
tunjuk itu cntik, ini cantik
hubby ak rilex plak...
sibuk ak tnjuk kat dia seluar, baju yg ak nak dia pakai
dah pilih, mesti try dlu kan?

nah!! tak menyempat!!
ikot bontot ja ak nie

asyik ikut2 ja 
sampai ke fitting room ak ikut
maka camera pn buat kje la kan?

dah try, dah bkenan,
bayaq
then trus tukaq!!

nak pakai time tu jugak
lagi tek menyempat dari aku!!!
hahaha
(excited jugak mamat nie)


oke, lepas tu, dahaga... etrasa nak rilex jer dlm keriuhan org rmai yg shopping
lokasi selalu
STARBUCKS
ramai kata aku berlagak sbb p minum kat sana..
hello!!! korg tak mampu, jgn ckp lebih2 k???
eh, tu bukan yg ak nk ckp sbnaqnya...
hahahaha
sja jer...
sbnaqnya ak sgt suka aroma kopi sebaik sja langkah masuk kedai tu
bau yg menghilangkan migraine kt kpala
hilang sume masalah
"y not oldtown jer?"
ada yg pnah tnya mcm nie...
sorry la... selagi oldtown tu tak bau mcm starbucks, jgn nk bandingkan 2 company nie.
that day aku pilih nk minum cappucino with vanilla...
sedap..
hudohnya muka!!!!
hahahaha
kan ak dah ckp, bedak ngn aku mmg bukan kwn baik!


encik bos tgh main game kat enset...
aku plak sibuk belek majalah 
nie yg aku nmpak


ada jugak org reka baju mcm gini..
persoalannya in real life, ada ke yg nk pakai??
hahahaha

lepas tu smbung shopping
p beli mainan
kali nie bukan lego
tp
Glass Chess Set 
tobat ak tataw main pn...
wlpn dah diajaq
tp still tatau

next destination..
badminton time!!
geng2 pn turun la...
aku sorg ja pmpuan...
perasan diva la time tuh!!
apa yg best...
Fifi ashiela hamzah....
ini untuk kau


OH MY BODYGUARD!
 ak dah dptkan gmbaq bodyguard kita nie...
hahaha
anyway ak dah beli buku tuh..
reaksi danial?
entah, mula gelak..pastu mcm marah...
aku renung dia lama...
still aku tatau apa dlm fikiran dia...
hahaha
terima jela....

end 










No comments:

Post a Comment